perjantai 22. marraskuuta 2013

Mun Tiimi

Tähän kuvaan tiivistyy niin paljon. Siinä on läppärin välistä aamulla löytynyt etukäteissynttäriyllätys Mun Tiimiltä <3  

<3 suklaata <3
<3 <3 lahjakortti kuumakivihierontaan <3 <3
<3 <3 <3 kortti <3 <3 <3

Olen harvinaisessa ja onnellisessa asemassa töissä, en ole kenenkään tiimiläiseni esimies, mutta olen saanut olla valitsemassa lähes jokaista. Jotain olen nähtävästi tehnyt oikein, koska saan syksyn yhteiselon jälkeen näin täydellisen synttärisetin. (Voisikohan Albert Pöö ottaa tästä mallia? Minkähän haastattelun rakas aviomieheni on läpäissyt?)


Lahjoista vielä...

...suklaa menee pahan päivän varalle jemmaan.
...hieronta-ajan varaan ensi viikolla.
...ja tuo kortti ja sen tarkkaan valittu kuvitus. Olen sanaton :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti